Frisk för att vara sjuk

Känns inte som att jag gjort annat än rännt på sjukhus senaste dagarna. Men det har jag ju visserligen knappt gjort heller. Konstigt nog är jag förvånansvärt frisk om man bortser från en armé av spöken i hjärnan och en alien i magen. Men den zoologiska trädgården inom mig är tydligen där för att stanna. Därmed är jag nu också befriad från skolan resten av terminen. För plugga går inte för fem öre när hela världen är upp och ner. Fritt fram att sabba mitt liv på ännu fler sätt, ligga i sängen och bara andas och reflektera över livet som inte är ett liv. Med andra ord: bli ännu knäppare. Tills i höst. Då påstås det att jag ska ta igen allt jag slipper göra nu. Den som lever får se. Här tas det ett andetag i taget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0