Horstövlar och nattliga samtal

20 i 5 imorse ringde Lunk, som vid tillfället skulle kunnat spränga vilken alkomätare som helst, för att fråga mig varför i hela friden jag låg och sov, och för att informera mig om att han skaffat juldags-biljetter till oss. Det är sådandär viktig information som man liksom inte kan vänta till morgonen med att informera om.

På juldagen ska jag ta mina horstövlar på premiär. De har skyhöga stilettklackar och går ända upp till röven. Inte klackarna alltså, utan stövlarna. Självklart är de leopardmönstrade. Enda problemet är att jag måste informera hela festsällskapet om att ingen får peta på mig under kvällen, för då kommer jag att trilla omkull.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja varför sov du så tidigt xD

2008-12-14 @ 20:52:54
Postat av: salli

vadå, 20 i 5 är väl morgon? :P

2008-12-14 @ 23:30:08
Postat av: Tessie

20 i 5 är inte morgon om man har haft msn-fest. ;) Bara enligt Boro. ja, och Lunk då. Eller nä, för honom var det snarare tidig kväll. XD

2008-12-14 @ 23:35:09
URL: http://veganslyna.blogg.se/
Postat av: Elias

'Att vara Elias' byter adress till eliassohlberg.se



Keep up the funny work!

2008-12-15 @ 12:11:58
URL: http://eliassohlberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0