Taliban-bil

Jag och min bil har haft årets gräl idag. När vi åkte ut från Vansbro för att ta oss tillbaka till Mora tände bilfanskapet den där hotfulla taliban-lampan för att tala om att "nu ska du mata mig med bensin annars blir jag tjurig och vägrar lyda dig kärringjävel". Well, jag är inte den som vänder när jag väl kommit iväg, och eftersom lampan tänds när det är 8 liter kvar tyckte jag att vi ändå skulle ta oss till Mora på det. Ja, det gjorde vi också, med nöd och näppe. Precis när jag körde in i Mora hostade biljäveln till och vägrade lyda mig mer. 20 meter från bensinstationen var den död. Man kan ju undra när det är dags för mig att få lite flyt?

Festen igår var iallafall hur kul som helst. Bilderna på överförfriskade typer kommer senare.

Kommentarer
Postat av: Iris

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din sida, men jag är glad att jag gjorde det :D. Prenumererar nu på din sida på BlogLovin'!

2011-07-11 @ 11:45:16
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0