Tjack-hundar och prutt-kampanjer

Om det ens är möjligt så älskar jag mina hundar lite extra mycket idag. De lät mig ta sovmorgon utan att för den sakens skull bete sig som duracell-kaniner på tjack.

Jag tror seriöst att jag är allergisk mot lök. Så fort jag ätit något med lök i förvandlas jag till en vandrande prutt-kampanj. Jag vägrar dock ta till mig av detta, då en falafel/burrito what-so-ever utan rå lök är rena rama döden, och hur fan lagar man mat utan lök? Det går ju faktiskt inte. Jag står därför mitt i ett vägskäl. Antingen svälter jag ihjäl, eller så fortsätter jag att långsamt gasa ihjäl min omgivning. Jag kanske kan söka anställning på något undangömt koncentrationsläger?

Kommentarer
Postat av: maryjane

har just läst igenom din blogg. så underbart fylld av sarkasm :P I love it hahaha

2008-12-02 @ 16:50:35
Postat av: Tessie

Sarkastisk, jag?! Jag är alltid allvarlig, det vet du väl? ;)

2008-12-03 @ 19:31:21
URL: http://veganslyna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0