Utomjording på spa

Jag kände mig som en utomjordning när jag dök upp i spa-anläggningen med mitt skurmopps-hår, femtusen piercingar, en bunt tatueringar, och självklart iförd döskalle-bikini. Det fina folket i poolen stirrade på mig som om jag bar på en atombomb. Personalen var däremot trevliga och pysslade om mig rejält. Jag fick en drös olika kladdiga saker i fejjan, berömdes för min fina hy, och gick därifrån rejält bortskämd efter en timmes ego-tid.

Min nufunna glädje och pigghet dog dock rätt snabbt när jag skulle sätta mig ned för att skriva klart mina arbeten, och insåg att min dator inte vill samarbeta med det trådlösa nätet. Efter att ha skrikit som ett barn, smällt i en dörr, och rökt ett halvt paket cigaretter erkände jag mig besegrad, och kidnappade syrrans laptop istället. Så nu sitter jag med ett litet tangentbord som skulle få plats i min röv, och kan för allt i världen inte lära mig att vara mjuk på handen för att slippa råka klicka fel hela jäkla tiden. Ett plus är dock att jag kan ligga ner när jag skriver. Snart somnar jag nog...

Kommentarer
Postat av: helena

Du har inte femtusen piercingar ;-)



id10686742839102003/11/13/350piercing%2C0.jpg" rel="nofollow">http://www.smh.com.au/ffxImage/urlpictureid10686742839102003/11/13/350piercing,0.jpg

2008-12-21 @ 12:43:29
Postat av: Tessie

Nej, men de fina damerna tittade på mig som om jag hade det. ;)

2008-12-21 @ 20:00:43
URL: http://veganslyna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0