Förstoppning

Jag måste ha fått förstoppning eller något, för tummen har inte fastnat på länge nu. Det byggs och målas altan, impregneras trädgårdsmöbler, rensas rabatter och land, planteras blommor och grönsaker, klipps häckar och fan vet vad. Några ben har Boro planterat också, så bredvid bollträdet växer det förhoppningsvis upp några ben-träd också.

För att få ännu mer att göra har jag lånat Dryg-Sven i några veckor. Han heter egentligen Mickey, och är ett litet yrväder till byracka som behöver lära sig att man varken ska gå som ett ånglok i koppel eller försöka äta upp joggare i skogen. Med andra ord, jag har häcken full, och då är det ju inte så konstigt att tummen inte får plats. Riktigt bra faktiskt, jag har samlat på mig en massa jag-gör-det-sen-saker som faktiskt blir gjorda nu.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Härligt. Det kanske har med det fina vädret att göra. Själv har jag städat oavbrutet i en flera da´r. Vissa ställen blir finare men på vissa ställen rör jag bara till det. Fattar inte hur hag lyckas bara. Nu har jag en fin övervåning men på nedervåningen är det kaos. För tre dagar se´n var det tvärt om. Jag är nog en sådan person som drar fram som en virvelvind när jag tar för mig något.

Bra att du får gjort det som samlat på sig.

2009-04-29 @ 13:57:47
URL: http://www.alexandrasdesign.bloggagratis.se
Postat av: stina

duktig du är! jag hade en sån dag i söndags men nu jobbar och pluggar jag alldeles för mycket så nu skiter sej allt igen.

2009-04-29 @ 18:30:21
URL: http://getluckydesigns.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0