Brunett-Tessie på fyllehärj

Igår var första gången jag och Halle var ute sedan han knäckte ett gäng revben på mig för en hatts skull. Och hatten var minsann med igår. För att undvika blodvite och knäckta ben sattes ett accessoir-schema upp för kvällen, så att det aldrig skulle vara något snack om vem som skulle ha vad när. Funkade helt perfekt. Inte en jävel hamnade på Sahlgrenska!




Dessutom kom jag fram till att superlim måste vara det avgörande bästa preventivmedlet ever. Bara att kleta in karlsloken i fråga och köra. Notera dock att det måste vara en jävligt het karlslok eftersom ni lär få stå ut med varandra ett bra tag efteråt, och standardrepliken när han upptäcker vad du gjort med honom är:
"Sådärja, nu är vi ihop minsann!".

Jag säger ju att jag är smartast i stan. Say no else.


Förövrigt så är ett av de bästa partystämningshöjarna att skicka frågor om Brunett-Tessie till 118118. De där typerna känner verkligen mig, och vet precis vad jag gillar. Tyvärr fick vi aldrig något svar på hur man raggar på mig. De klurar nog fortfarande på den frågan. Jag är helt omöjlig förstår ni. Don't touch what you can't handle.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Wow kvinna, beundrar ditt hår! Snygga "körvar". Något du gjort själv?

2009-08-29 @ 20:44:58
Postat av: Tessie

Tackar! :)

Japp, det är ett hemmabygge.

2009-08-30 @ 22:32:54
URL: http://veganslyna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0