Julie Rescue räddar inte hundar, Julie Rescue PLÅGAR hundar.

Hade detta skett i Sverige hade kvinnan som håller alla dessa hundar åkt dit för djurplågeri så att det small om det och fått djurförbud.
Nu pågår detta i Spanien och har så gjort i alltför många år. Folk hyllar personen i fråga och tycker hon är fantastisk som räddar dessa hemlösa hundar och tar så väl hand om dem. Folk tror att de gör en god gärning som adopterar hundar från henne, när sanningen är att de enbart stödjer djurplågeri.

Djurplågeri?

Se den nakna sanningen här.
Låt mig presentera Julie Rescue.

Kommentarer
Postat av: maria

tummer ner för julie rescue

2009-12-04 @ 12:22:25
URL: http://janemary.blogg.se/
Postat av: Maria B

Hej !

Jag läste ett forum på tassar till Sverige och tänkte om jag kunde få tips och råd av dig. Jag har förälskat mig i en vovve från spanien som tyvärr har fått Leischmania, så vi står i valet och kvale. Har läst runt lite och såg att du valde att ta en vovve trots sjukdomen, tror du att du har lite tid över att maila mig om d. Jag undrar lite hur medicinering fungerar och vad det kostar och hur det påverkar hunden osv. Tack på förhand !



//Maria B

2009-12-06 @ 19:46:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0