Nostalgitripp

Eftersom min mobil är lika korkad som den är rosa och vägrar anstränga sig och jobba med blåtanden så blev jag överlycklig när jag fick ett sms från Halebop om att jag skickar gratis mms idag. Jag såg min chans att spara alla bilder jag samlat på mig på mobilen under två år. Jag mmsade helt enkelt alla bilderna till Salli och tvingade henne att lägga över dem på datorn och skicka dem till mig. Det är tur att Salli är snäll, sjukskriven för supraspinatustendinit och helt enkelt behöver sysselsättas.

Nu sitter jag och gottar mig i gamla minnen.

Som tex när Chico solade i dyngskopan:


Eller när Ellie efter månader av rehab efter sin korsbandsoperation äntligen fick springa lös igen och roade sig med att bära hem en fotboll han hittade en halvtimmes promenad hemifrån:


Eller när jag och Linda väntade på våra falaflar och upptäckte en Hummer på parkeringen. Jag roade mig med att göra fula poser framför den, och irriterade mig på att två killar glodde konstigt på mig. När jag poserat klart gick de fram till Hummern, satte sig i den och åkte iväg. Ups..


Eller varför inte galenskapsfylla på West Coast Riot i somras?


Eller bara ren kärlek under en mysig tupplur:


Japp, jag är nostalgisk idag. Tack vare Salli. Ikväll kör vi en regelrätt msn-fest. Det är ju ändå lördag och alla fjärtars dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0