Byfånar i storstan

Jag är tillbaka i storstaden igen. Med mig ner har jag min vän byfånen från Vansbro. Det märktes att han är en byfåne i smyg när han uttalade sin önskan om att ha haft kameran med sig när vi köpte pizza för att kunna dokumentera händelserna på torget. Jag som bott här i många år nu reagerade knappt på att det stod 3 polisbilar, en piketbuss samt 3 ambulanser där. Det var väl något vanligt Biskopsgårds-tjafs.

Nu ligger jag och byfånen i soffan och halvsover, och det ska vi fortsätta med, så vi är i toppform imorgon när Salli kommer ner och festen börjar.

Kommentarer
Postat av: salli

tjohoo!!

2009-01-28 @ 22:57:17
Postat av: salli

tjohoo!!

2009-01-28 @ 23:01:04
Postat av: salli

och så en gång till; tjohoo!!

2009-01-28 @ 23:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0