Dum hund och barnporr

Boro fyller också år idag. Han tyckte tydligen att han förtjänade en lyxig födelsedagsmiddag som han försåg sig med i grannens kompost. Jag såg honom aldrig gå dit, men fisk-stanken som osade om honom när han kom tillbaka avslöjade honom. Fisken var tydligen saltad ala Melker i Saltkråkan, för nu dricker han kopiösa mängder vatten och går ut för att kissa minst en gång i timmen. Jag tar härmed tillbaka alla tidigare uttalanden om vilken smart hund Boro är.

Syrran behövde en natts riktig sömn, så vi lånade lilla Svea. Snäll som jag är tänkte jag filma henne när hon sprattlade så sött i kvällsbadet, men filmen blev inte riktigt som jag tänkt mig. Utan ljud är den hur gullig som helst. Men grejen är att innan jag började filma sa jag till mamma "Får man verkligen filma barn som badar, eller klassas det som barnporr?". Självklart tryckte jag på inspelningsknappen innan jag avslutade meningen, så filmen inleds med att jag säger "Barnporr!". Way to go Tessie!

Kommentarer
Postat av: mary

hahaha, smidigt :P blir en bra video.



puff brukar oxå äta ur komposten, är ju så lagom trevligt

2009-01-01 @ 21:36:02
URL: http://livingdisaster.blogg.se/
Postat av: Tessie

Svea kanske kan skratta åt den filmen om 20 år eller nåt. :)



Skräphundar vi har!

2009-01-02 @ 00:22:53
URL: http://veganslyna.blogg.se/
Postat av: svartsmurfan

Hehehehehe!

2009-01-02 @ 16:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0