Förvirrade själar

Det är omöjligt att försöka planera något om man är två förvirrade själar. Jag och Lunk diskuterade och planerade idag länge och väl, och den andres argument och funderingar verkade bara mer och mer irrelevanta ju mer vi pratade. Jag började nästan fundera på om han slagit i huvudet, tills jag insåg att vi planerade två helt skilda saker. Dvs jag planerade hemresan till Göteborg och ett krogbesök nästa helg, och att Lunk skulle följa med mig ner så jag slapp köra ensam. Lunk däremot planerade visst utgång i Mora ikväll.

Det slutade med att vi inte kom fram till något alls. Eller jo, en grej. Att jag lider av grava problem att se skillnad på asiater. När jag tittar på en asiatisk film hinner minst halva filmen gå innan jag inser att skurken och hjälten faktiskt inte är samma person. Det är lite pinsamt. Förlåt alla asiater, jag ska träna på detta. Huruvida detta var relevant alls förstår inte ens jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0