Plötsligt hände det!

Plötsligt hände det, jag kände hur sommaren var påväg till Dalarna. Temperaturen steg snabbt till endast 20 minus, och jag kände att det var dags att bryta innesittandet och bege sig ut på långtur med hundarna. Sagt och gjort. Jag klädde ut mig till en eskimå redo för att äntra Antarktis, tog med mig hundarna som jag ansåg vara någorlunda köldtåliga (Boro fick alltså stanna hemma), och gick ut i skogen. Likt en michelingubbe vaggade jag fram. Riktigt mysigt var det faktiskt, och skönt att komma ut lite. Som ett minne av vår sköna promenad har jag ett bitmärke i handen som Zack gav mig när han ytterst bestämt talade om för mig att det banne mig inte är skönt att få isklumpar som fastnat mellan trampdynorna bortryckta.

Det lär dock ta ett bra tag innan jag tinar upp igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0