Rena rama medelhavsvärmen?

Värmen börjar komma. Nu är det bara 26 minusgrader. Imorse var det 30. Snart kanske man kan gå ut igen. Hallelulja!

Idag har varit den mest ospännande dagen på länge, och då har den verkligen varit ospännande, eftersom jag faktiskt aldrig hittar på något spännande. Har suttit som fången inomhus. Vi har gjort några försök att gå ut, men efter en minut börjar hundarna halta på alla 4 eftersom det blir för kallt om tassarna. Alla utom Ellie. Han fattar inte varför vi inte går på långpromenad i snön. Han tycker vi är helt dumma i huvudet som sitter inne när det är massa snö ute att leka i.

Det suger att vara rökare idag. Men vi är ett härdat folk, vi rökare. Vi står ut med det mesta förutom att faktiskt ha slut på cigg. Så länge vi har cigg överlever vi allt. Jag är en superhjälte och mitt hemliga vapen är nikotin. Som Bamses dunderhonung ungefär. Förutom att nikotin inte gör mig särskilt stark.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0