Så kul har jag

Det är ju riktigt roligt att vara döende. Eftersom jag är dödssjuk hör jag lite selektivt. När damen på Nyheterna berättade att "Fem bajsklättrare har omkommit i en lavin" höll jag på att skratta på mig. Det tog ett tag innan jag av bilderna att döma insåg att hon måste ha sagt "bergsklättrare". Det var inte riktigt lika roligt.

En annan kul grej är geten som sitter häktad för väpnat rån. Länk Visst, det är tragiskt med inkompetenta poliser, men man måste ju ändå se komiken i det hela. Som taget ur En ding-ding värld.

Ärligt talat så har jag inte tid att dö. I helgen ska ju Matte söker husse-brudarna, dvs jag och Salli, ut och promota oss själva. Då kan jag ju inte gå runt och tro att alla pratar om bajs. Det kan leda till grova felbedömningar av husse-material.

Kommentarer
Postat av: salli

hahahah!

en rolig sak min granne och jag brukade göra när vi var mindre, var att lyssna på nyheterna tex, och låtsas att dom pratade om snoppar hela tiden. askul! och funkar säkert med bajs också ;)

2009-01-26 @ 14:55:46
Postat av: Tessie

Åh! Det måste jag testa ikväll. XD

2009-01-26 @ 15:20:37
URL: http://veganslyna.blogg.se/
Postat av: saom

Hihi! Vad gör en bajsklättrare kan man undra?

2009-01-27 @ 16:35:47
URL: http://saom.blogspot.com
Postat av: Långtifrånvegangubben

Hamnade av en oförklarlig anledning på din blogg och läser med stort nöje.

Apropå dina "bajsklättrare" kan du säkert förstå min muntration när en skåning som hette Fågelberg ringde mig för ett par år sedan. Kan säga att det tog lång tid innan skrattet la sig.

2009-02-18 @ 18:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0