Självmordsförsök och ryska akrobater

Det töar ute. Det är blank-is. Varje hundpromenad är rena rama självmordsförsöket ala Bambi på hal is. Mamma gjorde ett snyggt luftsprång idag och gick nästan ner i split i landningen. Fast när jag berömde hennes ryska akrobatkunskaper mumlade hon bara något surt om att hon hade kunnat bryta benen.

Annars så sysslar jag mest med min hemtenta i djurhållning. Men eftersom jag gjort nästan alla uppgifter och bara sparat de tre knivigaste till sist så fördriver jag mest dagen med att hitta på en massa viktiga saker som jag bara måste göra omedelbart. Typ äta bullar. Om jag inte äter bullar istället för att plugga så kan jag ju kanske dö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0