Har killar inga intressen?

Har killar inga riktiga intressen, eller framstår det bara så? Såfort man ska träffa någon så ska det ju bara ses på film! "Vi kan ju hitta på nåt, se en film?", eller "Ska vi ses kanske, titta på film?", eller "Vi kan ju gå på bio!". Film film film. Som om det inte fanns något annat. Film är ju ett askasst sätt att lära känna varandra på. När man ser på film ska man hålla käften, annars stör man. Jag hatar när folk pratar när man ser på film. Kan inte någon karl bara vara lite påhittig nångång och förseslå bowling, biljard, vad fan som helst, bara inte FILM?! Kanske bada bubbelpool, så ser vi varandra nästan nakna på en gång och jag vet direkt om jag ska dumpa honom eller inte. Eller är det just på grund av den risken som det alltid ska ses på film?

Film kan vi se på när vi blivit bekväma med varandra och kan kura ihop oss i soffan tillsammans istället för att sitta i varsitt hörn. Då får du dessutom se mig i mina urtvättade mjukiskläder och göra mig fisa högt samtidigt som jag hälsar fisen välkommen med ett högt "TJOFLÖJT!". Låter det äckligt? Då är du ingen karl för mig. Du skulle bara höra mig rapa. Dina rapar skulle inte ens noteras i närvaron av mina. För att inte tala om hur sunkig jag är när jag är bakis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0