7 hemligheter

Stina menar att jag ska berätta 7 random grejer om mig själv. Eftersom jag ändå varit för trött och sjuk för att blogga idag så kanske det är dags att lyda. Men jag tänker inte tvinga någon annan att göra samma sak, snäll som jag är, och dessutom hatar jag kedjebloggning, eller vad det nu ska kallas. Men allt för er skull. Håll till godo. 7 hemligheter om mig själv:

  1. De enda underkläder jag godtar på karlar är stora kalsonger utan någon som helst passform. Helst i siden. Allt tight går fetbort och får mig att vilja gå hem. Om jag redan är hemma får det mig att önska att jag plötsligt faller ihop medvetslös.
  2. I perioder är jag ätstörd i smyg och äter väldigt dåligt (eller inget alls) under dagen, men på kvällen äter jag som 7 bakfulla sjömän på gratisbuffé.
  3. När jag inte kan sova på nätterna löser jag korsord för att slippa negativa tankar. Jag är rena rama korsords-experten nuförtiden.
  4. Mina kräk-reflexer går på högvarv när någon drar en snorloska och när jag ska spotta efter att ha borstat tänderna.
  5. Jag är hypokondriker. På riktigt alltså, inte bara när jag försöker vara rolig. Jag har cancer flera gånger i veckan. Oftast i huvudet eftersom det är där jag oftast har ont. Eller i ryggen.
  6. Jag behöver glasögon när jag läser, tittar på TV och kör bil, men jag vägrar eftersom det är så sjukt fult med glasögon. Linser är inte ett alternativ eftersom jag får panik av tanken på att peta mig i ögat.
  7. När jag och min vän Åsa åkte finlandsfärja lyckades vi av en slump slå rätt kod in till personalutrymmet, varav vi gick in där och drack upp personalens öl och stal en Stephen King-bok på finska. Dagen efter fick vi dåligt samvete och lämnade boken i hytten när vi klev av båten.

Kommentarer
Postat av: mary

heeey, SÅÅ ful är jag väl inte?

2009-01-28 @ 00:11:00
URL: http://livingdisaster.blogg.se/
Postat av: Tessie

Du är väl varken en tajt kalsong eller ett par glasögon? ;)

2009-01-28 @ 09:17:45
URL: http://veganslyna.blogg.se/
Postat av: mary

haha nää men jag HAR glasögon :P

2009-01-28 @ 09:25:00
URL: http://livingdisaster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0