Varför kvinnor väljer fula män

Forskare har bevisat att kvinnor under påverkan av alkohol har svårt att urskilja snygga män från fula, och tenderar att tro att just de fula männen är snygga. Detta är visserligen inget som skulle krävt forskning -var och varannan kvinna kan väl vittna om hur vi dagen efter en lyckad fest vaknat upp bredvid en skräcködla.

För att ge kvinnor samma möjligheter som män har jag formulerat följande lagförslag: "Samtliga snygga män ska under alla omständigheter ha läsglasögon på sig på krogen". Alla som testat att gå runt i läsglasögon vet ju att omvärlden tenderar att bli väldigt suddig då...

Frågan är om ett par läsglasögon skulle ge omvänd effekt på mitt val av män på fyllan? Detta är en teori som definitivt är värd att testas.

Kommentarer
Postat av: salli

fast alltså.. jag lyckas ju tycka att killar är snygga i början av kvällen, men sen när dom ska följa med hem har dom blivit fula. vad ska dom ha för glasögon?

2009-01-12 @ 22:06:26
Postat av: Tessie

Jag tror att du helt enkelt dricker för lite Salli. :)

2009-01-13 @ 00:08:48
URL: http://veganslyna.blogg.se/
Postat av: salli

amen det är ju därför du måste komma hit i helgen och se till att jag får i mej tillräckligt :D

2009-01-13 @ 18:09:32
Postat av: Tessie

Fel. Det är därför du ska komma till Dalarna i helgen och lära dig hur riktigt folk super. :)

2009-01-13 @ 19:27:02
URL: http://veganslyna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0