Hejdå Göteborg

Jag är trött på den här stan, jag behöver få vara ifred.
De senaste veckorna har kantats av på tok för mycket festande och umgänge. De allra flesta jag träffat och lärt känna har varit fina människor, andra har varit riktigt skumma. Finns det något jag inte tål så är det egocentriska människor som tror att allt kretsar kring dem, och som senapen på korven dessutom inte innehar någon som helst respekt eller omtanke för andra. Men man kan ju inte hitta guldkorn överallt. Alla har helt enkelt inte alla bananer i julgranen som jag brukar säga.

Vi hade en liten Hejdå Göteborg-fest. Den började bra.


Men den slutade med att jag fick Halle över mig, slog ut en bit av en tand, mitt huvud dejtade en trottoarkant, och jag fick åka plingplongtaxi till Plåsterhuset. Efter att ha kvicknat till insåg jag på hemvägen att jag minsann fått med mig souvenirer i form av en kanyl och en filt.


Nu flyr jag Göteborg och människor för ett tag. Gråt inte för mig Göteborg. På återseende.

Kommentarer
Postat av: Anonym

D var en grymt bra kväll.. synd på avslutet bara =)

Ha det fint på semestern nu!

2009-07-22 @ 13:36:59
Postat av: Tessie

Eller hur! Men vem är du anonyma mänska?

2009-07-22 @ 13:43:55
URL: http://veganslyna.blogg.se/
Postat av: Cissi

akademiska har suveräna fleecefiltar har jag hört, är det en sån?? Nån souvenir av den kvällen behövdes väl.. ;)

2009-07-27 @ 01:23:49
Postat av: Tessie

Ja det var en superskön babyblå fleecefilt! :D

2009-07-27 @ 12:30:08
URL: http://veganslyna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0