Jag har blivit girlie.

Idag har jag och Sofia råkat ut för universums bästa försäljare. Vi blev haffade på stan av en brud som på 20 sekunder förvandlade våra vanvårdade punknaglar till glänsande vackra saker man kunde spegla sig i. Som i ett blixtnedslag förvandlades jag från en ovårdad punkare till en supergirlie tjej som plötsligt insåg att naglar inte behöver vara ett nödvändigt ont som är jobbiga att klippa. De kan tydligen vara snygga, utan någon ansträngning. Jag vet, det låter som om jag blivit lobotomerad. Jag skyller på värmen som fått min skabbhjärna att smälta. Glada i hågen och luspanka vandrade vi därifrån med värsta tjej-kitet i väskan.

Ser ni en brud med skurmopp på huvudet som speglar sig i sina naglar så är det jag, mot alla odds. Helt sjukt, men sant.

Kommentarer
Postat av: Yamiko

Pics or it didn't happen!

2009-07-02 @ 09:51:08
URL: http://yamipanda.blogspot.com
Postat av: Tessie

Jag överväger att låta alla tro att det är ren lögn så slipper jag skämmas. ;)

2009-07-02 @ 23:47:00
URL: http://veganslyna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0