The day of my life

Idag har jag verkligen the day of my life.

Maja har gett mig en spa-skrubb-behandling så jag är lenare än lenast, och sedan masserat in mig i bodybutter. Begreppet babylen har fått en helt ny innebörd.

Nu sitter jag under ett parasoll på altanen med en enorm smoothie som sällskap och schysst musik på laptopen. Okej, det hade kunnat vara snäppet bättre om någon faktiskt hade gjort smoothien åt mig, men Maja har åkt för att köpa äppelvin till mig. Så det får duga.

Lite senare kommer Halle med 10 bärs som jag inte ens behöver betala för, och sedan ska det spelas ölbrännboll.

Idag skulle jag inte vilja byta liv med någon, inte ens med Salli som gnäller över att hon får så mycket sex att höfterna börjar ta stryk.

Nu ska jag klappa lite mer på mig själv för att jag är så underbart len. Hoppas er dag åtminstone är en promille så bra som min, för då har ni det toppen.

Kommentarer
Postat av: salli

jag gnäller inte!!! :P

2009-07-03 @ 19:37:31
Postat av: Tessie

Det gjorde du visst det sex-Salli. :p

2009-07-05 @ 13:10:22
URL: http://veganslyna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0