Bitter surkärring

Det sägs att man måste sysselsätta sig själv. Då blir livet fantastiskt omedelbums. Så de senaste tre dagarna har jag förutom att köra slut på hundarna totalt med för långa promenader och massa träning dessutom kokat sisådär en halv miljon olika bönsorter. Nu är frysen full, men inte känner jag mig gladare för det. Nu har jag ju inget att göra imorgon. Eller jo. Imorgon ska jag gå och få nya mirakelmediciner (jo tjena), bli lycklig som tusan (hah!), och dansa in våren endast iförd bastkjol (yeah right). Hallelulja. Skriver jag något mer nu så kommer min näsa att växa sig så stor att den spräcker väggen in till grannen.

Så påstår folk att jag är sarkastisk?
Bitter
heter det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0