Den svenska vården...

Seriöst. Förra veckan när jag var hos läkaren bokade hon in en telefontid idag klockan 13, och bedyrade att hon skulle ringa mig då för att diskutera provsvaren på proverna vi tog förra veckan. Hon menade att hon förstod att jag inte litade på vården längre efter alla deras missar med mig tidigare, och lovade att hon skulle ringa oavsett vad proverna visade. Tror ni hon ringde idag då? Självklart inte. Så jag gjorde något jag är bra på. Dvs skrev ett argt mail.

Annars då. Jo tack, jag blir bara tröttare och tröttare. Min vanliga middagstupplur har förökat sig och är nu minst två tupplurar, fint fördelade över dagen. Det är inte många timmar i sträck jag orkar vara vaken nu för tiden. Jag har ont lite överallt, och känner mig som 90 bast.

Ps. Jag önskar mig rosa mamelucker i julklapp, och en plats på ålderdomshem. DS.

Kommentarer
Postat av: Nitha

Jag är också extremt trött hela tiden. Jag kan verkligen sova när som helst och har svårt att hålla mig vaken en hel dag. Värk gör väl sitt till också. Nej vården alltså. Det är inte lätt att ha med dem att göra. Jag ringde för ett tag sedan för jag hade så ont i axlar och nacke att jag inte klarade plugget. Jag fick bara höra "Vad vill du då? Ha pengar? Du har ju varit sjukskriven i ett år redan, så...?" Jag höll på att bli helt vansinnig! Jag ville ju bara slippa värken, så jag kan studera.

2009-03-12 @ 14:16:43
URL: http://www.metrobloggen.se/sweetnitha

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0