Hoppsan, vart tog extrakilona vägen?

Eftersom jag varit skitig och lat väldigt länge nu så ligger alla mina mjukisbyxor i tvätten, så imorse fick jag lov att dra på mig mina enda jeans som jag faktiskt kommer i efter allt chips-ätande. Well, nu har jag ju inte haft dem på mig på en månad eller så, så imorse var det rena rama chocken från hell när jag insåg att jag kunde dra på mig dem utan att ens knäppa upp knapparna. Allt extra promenerande på grund av arbetslöshets-tristessen har tydligen gjort sitt. Tyvärr innebar det att jag fick lov att ta tag i tvätten eftersom jag inte kan lita på att jeansen sitter kvar när jag går ut längre. Undra vart jag städat bort mina nitbälten? De måste ligga någonstans bland de kläder jag brukade ha när jag vistades ute bland folk. Nu är bara frågan, när gjorde jag det senast, och vart gömde jag undan de kläderna? Nåväl, imorgon behöver jag inte bry mig i det mer, för då har mjukisarna torkat.

Jag inser nu när jag skriver det här att jag ytterst troligt nog kan ta fram mina gamla jeans som nog lär passa nu. Varför tänkte jag inte på det tidigare?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0