Klappträn!

För några veckor sedan skickade jag in min klippmaskin på reparation. Idag kom den så lägligt tillbaka, nu när våren är här och allt. Glad i hågen sliter jag upp paketet, beredd på att klippa alla hundarna på en gång. Men i paketet ligger min klippmaskin i tusen bitar. Bra jobbat med packningen där Börjes!

Nu får hundarna se ut som vandrande dammtussar ett tag till.
Dammtussar som tror att "titta in i kameran" betyder "titta vart som helst men titta INTE in i kameran".


Våren har ändå gått vilse. Igår tittade jag på kaprifoler som börjat bli gröna, idag snöar det. Bah!

Kommentarer
Postat av: Emma

Åhh, jag vill med ha vår.. här har vi typ 1 meter snö fortfarande!

2009-03-12 @ 15:29:07
URL: http://emmacandell.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Hej =) Kollade runt på veggie toppen och såg något om att du är djurskydds inspektör? Stämmer det? Jag funderar nämligen på att själv utbilda mig vidare till just detta. Du kan väl höra av dig om de stämmer? =)

2009-03-12 @ 19:52:09
URL: http://nathalieisaksen.blogg.se/
Postat av: polly

hehe. var det dig jag sprang på i skogen i biskopsgården förra veckan?! =) mötte en tjej med 4 hundar o en hund sprang fram till mig o så sa jag typ "ah, det är fler som är ute i skogen" o så sa du "du är den första jag sett i skogen idag". hehe. i så fall är ju världen ganska liten endå =) kram

2009-03-19 @ 09:46:01
URL: http://polly.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0