Radiobil, nitar och bärs.

Att köra bil inne i stan i rusningstrafik är banne mig som att köra radiobil. Som tur var hade jag Lunk med mig som påpekade för mig när jag höll på att köra på andra bilar eller gamla tanter. Note to my self: Never again!

Innan man ger sig på att laga gamla slitna nitbälten som samlat damm i garderoben i åratal bör man se om de når runt detta årtusendes midja först. Det lärde jag mig idag efter att ha lagat 4 gamla nitisar, som jag sedan inte fick plats i. Note to my self: Remember that, bitch!

Käre byfånen Lunk är på visit, så nu kyler vi ölen. Välkommen!

Kommentarer
Postat av: salli

hahahahahahahahahhaha

2009-05-21 @ 12:10:56
Postat av: Elias

rofl!

2009-05-21 @ 12:11:28
URL: http://eliassohlberg.se
Postat av: Lunk

tur att jag finns hur hade du överlevt annars

2009-06-23 @ 04:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0