Farliga Tessie

Här har man gått runt och varit förutseende nog att varna folk för hur fruktansvärd man kan bli när man blir upprörd och vräker ur sig de mest ologiska elaka saker, så när det väl händer är det enda man kan få ur sig "nu är jag...lite...GRINIG på dig!", och sedan muttrade avlägsna sig från platsen. Dagen efter får man en flaska rom, som förövrigt är en så mycket bättre present än blommor och choklad, och blir allmänt mobbad för hur "farlig" man är när man blir arg. Den där psykologen har visst skrynklat ihop min hjärna ganska duktigt. Vad händer härnäst? Ska jag gå och bli helt logisk och trevlig nu? Trevlig är liksom ett ord jag känner igen, men inte riktigt vet vad det innebär.

Annars så är det tydligen vinter nu, för okristligt tidigt imorse väckte det spanska snömonstret Elliott mig genom att vrålande tala om att det minsann snöade och vi skulle ut och fånga snöflingor i munnen. Jag och Boro har ett helt annat sätt att hantera vintern på. Man gräver ner sig i soffan och väntar på sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0