Människo-veterinären

Imorgon ska jag till människo-veterinären för en gångs skull. Billigt och bra till skillnad från djurens plåsterhus. Synd att man inte kan få frikort där med.

För närvarande har jag noll fritid. Jag försöker spurta i mål med brutna ben. Ja, alltså hinna klart med skolan före jul. Mina tangenter kommer att bli utslitna igen. Det hände med mitt förra tangentbord när jag skrev examensarbete senast. Nu har jag laptop, undra hur billigt det är att byta tangentbord då? Skräp också!

När jag får jullov tänker jag falla i koma av all stress. Om det nu heter jullov när skolan är klar för all framtid. Och om man verkligen kan ränna runt i skogen med alla hundarna när man ligger i koma. Dessa problem...

Kommentarer
Postat av: Hanna

Du har hört talas om externa tangentbord att koppla in? Finns ett jättecoolt som är ihopvikbart :D http://www.dustinhome.se/pd_5010083228.aspx Lätt att ta med och byta ut ;)

2011-03-20 @ 00:23:27
URL: http://k-r-i-s.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0