"Hemmakväll"

Eftersom Ramzi fick ihop tillräckligt med folk för att övervaka Sorayas nya ställe inatt fick jag en lugn hemmakväll. Vilket slutade med att Kaysa kom över med ett gäng öl, och plötsligt befann vi oss på Kellys där bartenden smög till mig gratis shots, en efter en. Vi fick halvt bära Rabbin därifrån, väl ute i Biskopsgården bestämde han att det var läge för mer öl, så vi hämtade upp hans öl och gick hem till mig, där Rabbin ägnade sisådär en kvart åt att få av sig skorna och sedan somnade på altangolvet. Hundarna fattade direkt att han var den nya flashiga hundbädden och somnade nöjt på honom.

Vid 6-tiden nattade jag Rabbin på soffan och kröp själv i säng. Nu är det plötsligt midsommarafton, och planerna är lite diffusa. Lutar åt häng i parken med Biskopsgänget, eftersom vissa (o)mogna typer börjat bestämma vilka fester jag (inte) är välkommen på eftersom de tydligen har feta issues i sina fuckade hjärnor om saker som inte existerar. Folk kanske borde sluta ljuga om att de inte är svartsjuka, eller om att de faktiskt råkar bry sig lite mer än de vågar erkänna. Tur att det finns folk som ser hur fuckade folk kan vara.

Så var det med den hemmakvällen. Så utvilad blev jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0