Jävlafittäckelskit-comhem!

Vi har börjat få sova en natt var efter konstant sökande efter Soraya varje natt. Vad händer när det är min stanna-hemma-och-vila-kväll? Jo jävlafittäckelskit-comhem brakar totalt och ingen i hela området kan se på TV. Här sitter man med sina jävla chips och får aldrig veta om mördaren åker fast. Kundservice kan man inte ringa och skrika fula svärord till, för de har minsann inte öppet. Hjälper knappast situationen att jag står sisådär minus 50 timmar på sömnkvoten och är duktigt irriterad och besviken på folk här i stan som fullständigt skiter i att hjälpa till att få in Soraya (när era hundar rymmer får ni fan leta ensamma, bölar ni över att livet är skit kan ni gott göra det precis som ni förtjänar, behöver ni någonsin hjälp med något så fråga då fan inte mig). Jag kokar likt en häx-kittel.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Leta i skogen, Tessie, i skogen! (svamparna alltså, hundstackarn har jag ingen aning om var hon är)

2010-06-24 @ 14:19:13
URL: http://fiaelise.blogg.se/
Postat av: Tessie

Jag kanske får börja gå runt i skogen annat än nattetid så man ser annat än vita stenar man inbillar sig är en hund :p

2010-06-24 @ 16:15:03
URL: http://veganslyna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0