Klubbade sälar och regn

När inte ens Ellie vill gå ut så vet man att det verkligen spöregnar.
När jag råkar borsta tänderna på George istället för på Chico så vet man att jag är virrig.
När George inte ens reagerar på att jag borstar hans tänder vet man att han sover som en klubbad säl.

Jag lovar, jag har inte slagit ihjäl honom. Han har bara en lite annorlunda sovstil.


Ibland tar han dock på sig pokerfejset och spelar normal, men alla vet att det inte är sant.


Ända mot ända kan inget hända.


Vissa tycker det är mer slitsamt att vara hundvakt än vad jag gör.


Andra skryter mest bara om sin fina katt.


Andra tycker mest bara att Boro ska hålla snattran om den där sabla katten.


Förövrigt är det också så att man orkar det man vill,
och det man vill brinner man för,
men när det regnar släcks alla eldar rätt snabbt.

Så är jag nöjd med att SMHI står på min sida och häller ut allt regn den här veckan när alla utom jag är på festival, och spar det fina vädret till nästa vecka när jag ska på festival.

Kommentarer
Postat av: mumrik

juppz! ser ut att bli massa sol och värme på west coast riot...det säger jag inte nej till alls...fast man får väl ha med sig solskydd i stället då... :)

2010-06-13 @ 19:48:57
URL: http://blog.punkmumrik.net/
Postat av: Tessie

Eller så tar man solstinget i samband med baksmällan. :)



Ses i publikhavet!

2010-06-13 @ 20:02:37
URL: http://veganslyna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0