Midsommar

Midsommar.
Jag försöker var snäll.
Vän jättekär i tjej.
Jag: "Alltså, du borde ju verkligen vara med honom, så han slipper vara sådär kelsjuk och ledsen han brukar vara och ringa sin KK".
Tjej: "Vadå, har han en KK, det har han aldrig berättat för mig!"
Jag: "Jamen det är klart han inte säger till dig, men det har han haft i typ 8 år".
Tjej: "...och du tycker fortfarande att han är en bra kille?"
Jag: "...ja?".

5 minuter senare.
Jag: "Men alltså, när man ligger med folk så brukar man ju inse rätt snabbt att de är dumma i huvet och aldrig träffa dom mer, men jag har ju hängt med honom i över ett år nu och tycker fortfarande att han är en schysst kille".
Tjej: "Vadå, har du OCKSÅ legat med honom?!"
Jag: "Ja men alltså, han är ju inte oskuld, det får du ju leva med. Men han är snäll!"
Tjej: "Ja du får ju verkligen honom att framstå som en bra kille".
Jag: "Ja, det är ju det jag menar!".

Jag kan ju lika gärna försöka vara elak i fortsättningen, för det går ju sådär när jag jobbar på att vara snäll.

Och Pekka, han hoppa, men inte hade vi nåt brandsegel ute.
Vi dansade ju disco.
Ocensurerade bilder hamnar väl på bdb sen nångång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0