Vänner

Jag börjar inse saker, sätta gränser, lära mig säga nej. Sätta stopp, säga vad jag tycker och stå fast vid mina känslor och tankar om hur saker borde vara. Försöka sätta mig själv i första hand, även om det inte alltid är lätt.

Dessutom har jag lärt mig att äkta vänners skit kommer ut genom rövhålet och rakt ner i toan, medan falska människors skit kommer ut ur munnen och rakt i ansiktet på folk när man minst anar det och inte förtjänar det.

Livet rullar på och det börjar ljusna. Jag ler mer än jag tjurar. Själen håller nog på att läka ihop och jag har lagt ett lock över det svarta hålet så jag inte trillar ner igen. Vi får se om det håller i längden. Den som lever får se. Tills vidare ska jag bara ägna mig åt att ta vara på mig själv och ha roligt.


Kommentarer
Postat av: Tin

Det låter ju underbart, vad glad jag blir ända ut i tåspetsarna, själv är jag i paradiset med toklänhtar efter Hörs när jag är hemma. Kramar

2010-05-01 @ 17:20:05
Postat av: Tessie

Underbart att du har det fint i värmen Syster Yster! Snart ses vi. :)

2010-05-02 @ 12:11:29
URL: http://veganslyna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0